امضای شهباز شریف پای تفاهم ایران و آمریکا به عنوان میانجی

نخستوزیر پاکستان، به عنوان میانجی، تفاهمنامه اسلامآباد را امضا کرد.
به گزارش پایگاه خبری ماجرای روز | دفتر نخستوزیری پاکستان اعلام کرد: «محمد شهباز شریف» نخستوزیر پاکستان، به عنوان میانجی، تفاهمنامه اسلامآباد را امضا کرده است.
بر اساس این بیانیه، تفاهمنامه اسلامآباد همچنین به امضای «دونالد ترامپ» رئیسجمهور ایالات آمریکا، و «مسعود پزشکیان» رئیسجمهور جمهوری اسلامی ایران، رسیده است.
برچسب ها :تفاهم نامه ، شهباز شریف ، نخست وزیر پاکستان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰