تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژوئن 2026 - 15:50
کد خبر : 16471

امضای شهباز شریف پای تفاهم ایران و آمریکا به عنوان میانجی

امضای شهباز شریف پای تفاهم ایران و آمریکا به عنوان میانجی
نخست‌وزیر پاکستان، به عنوان میانجی، تفاهم‌نامه اسلام‌آباد را امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری ماجرای روز  |  دفتر نخست‌وزیری پاکستان اعلام کرد: «محمد شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان، به عنوان میانجی، تفاهم‌نامه اسلام‌آباد را امضا کرده است.

بر اساس این بیانیه، تفاهم‌نامه اسلام‌آباد همچنین به امضای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات آمریکا، و «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران، رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس روز

ویدئو

مجلس

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com